Örk!

Nu när mensen är på gång kommer det även ut rester efter Crinone från mitt underliv. Det ser så äckligt ut att jag nästan spyr! Vita oformliga små och större klumpar med rödbrun "patinering"....ÖRK!!!!

Har nu lyckats ta mig i kragen och boka flygbiljett till Stockholm. Det var länge sen jag flög. Ända sen jag var i Kenya 2003. Ville helst ta tåget eftersom det är WAY miljövänligare men det gick inga tåg så tidigt att jag skulle hinna fram i tid.. Dessutom var det dyrare!?! Genomtänkt miljöpolitik i Sverige....!

image96
image97


...nej, nu ljög jag, Jag flög ju till Portugal 2006. Mellanlandade då i Zurich där ETT glas rött kostade typ 175 spänn!!! =O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0