Hälsning från en f.d. sprutare

Hej

Nu har jag tagit min sista spruta med Suprefact och Gonal F. Ikväll är det injicering av Pregnyl som gäller. Det är två små glasampuller med pulver som ska blandas med en lite större glasampull med vätska med hjälp av en STOR STOR kanyl. Sedan injicerar man med samma kanyl som injicerade Suprefacten med. Den är inte jätteskön att sticka i magen men det får väl gå.......... Det är dessutom mer än dubbelt så mycket vätska som ska in!

Tänk att dte finns folk som sticker nålar i sin kropp helt frivilligt... Som här:


image62




Eller här:



image63





Kommentarer
Postat av: Garbo

All lycka till önskar jag dig/Kram

2007-10-16 @ 10:56:06
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fibula

Garbo....jag har ju glömt att svara på ditt mail...Ska genast göra det!

2007-10-16 @ 14:11:10
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0