Inkompetent Apotekspersonal del 2

Häromdagen skrev jag ett inlägg om att Apoteket hade strulat till det med mina mediciner. Inlägget hittar du här. Idag när jag kom för att hämta medicinerna som jag hade fått beställa på nytt så hade de hittat medicinerna som de hävdade att jag aldrig beställt. Detta hade de dock inte gjort förräns efter att det beställt nya, vilket innebär att jag nu har mer än dubbelt så mycket medicin än jag behöver..

Jag blev sur och tyckte att det var ytterst inkompetent av dem men tog snällt emot en stor påse full med olika injiceringsvätskor och gick hem.

Ungefär såhär såg jag ut då:


image40


...fast jag hade ingen basker på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0