Nu börjar det hända grejor =D

Jag fick just ett telefonsamtal från RMC i Malmö. De har nu analyserat mitt blodprov och kunde konstatera att min Gonal F-dos är för låg. Jag ska således öka dosen från 150ie till 300ie. Eftersom blodprovet visade att mina äggblåsor fortfarande är väldigt små är även mitt VUL är framflyttat från imorgon till fredag och sedan ska jag göra ett nytt VUL på måndag. Men det blir definitivt äggplockning i nästa vecka!!!!
image50
.....kom just på att då kommer ju min huvudvärk att bli värre........jag tar tillbaks mitt tjohoande.........



Kommentarer
Postat av: Tingeling

Det närmar sig - grattis!

2007-10-10 @ 11:40:39
URL: http://tingelingstankar.blogspot.com
Postat av: Loppan72

Lycka till... :-)

2007-10-10 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0