Tillbaka till ämnet

Jag svävar ut och är dålig på att hålla mig till ämnet här på min blogg. Har funderat på att starta en ny blogg om arbetslöshet och hopplöshet och livet i allmänhet, men kommit fram till att jag då skulle spendera ALL min tid framför datorn istället för NÄSTAN all min tid som är fallet nu...(bloggsurfning, facebook, ams och familjeliv.se).

SÅ! Tillbaka till ämnet!


image35


Ovan är en bild på de mediciner jag tar och ska ta snart. Utöver detta tar jag B 12-vitaminer, Folsyra och dricker Aloe Vera-juice (det sistnämnda på eget bevåg utan att har rådfrågat någon doktor).

Imorgon ska jag börja med en ny medicin (äntligen!). Gonal F. Dessvärre har jag pga min nervositet inför behandlingen och allmänna sinnesförvirring glömt om de sa att jag skulle fortsätta med den gamla medicinen (Suprefact - den som får mig att må bra) eller om jag ska sluta med den när jag börjar med den andra... Det känns väsentligt att jag gör rätt.

Fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0