Tvivel

Idag ska jag börja med Gonal F och samma känsla har infunnit sig som infann sig då jag skulle börja med Suprefacten:

Vill jag verkligen utsätta mig för detta?

Vill jag ta risken att allt kan gå åt helvete genom
  1. att jag inte producerar några ägg trots hormoninjicering och jag blir bedrövad
  2. att inga ägg blir befruktade i provröret och jag blir förtvivlad
  3. att befruktat ägg inte delar sig i provröret som det ska och jag blir otröstlig
  4. att befruktat ägg slutar dela sig när det kommer in i min missanpassade kropp och jag blir förkrossad
  5. att embryot efter några veckor i min för ändamålet olämpliga mage slutar att leva och jag blir tom
  6. att fostret beslutar sig för att komma ut för tidigt från min otjänliga livmoder och jag tappar allt hopp

Vill jag verkligen ta risken att gå igenom denna resa för att kanske bara må sämre efteråt...........?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0