Bossa Nova Hotel

Hej! Idag är det Dag 7 av mitt Suprefactinjicerande. Jag mår fortfarande strålande stabilt psykiskt (förmodligen mår jag ganska normalt men det är tyvärr inte något jag är bortskämd med...). Har börjat få lite mensvärk. Jag tror att jag har två olika fysiska biverkningar av medicinen. Den ena är huvudvärk, men det är lite svårt att veta om det är en biverkning eller ej eftersom jag haft huvudvärk i princip varje dag sedan puberteten. Men den känns lite annorlunda, så det är nog en biverkning. Biverkning nr 2 är dessvärre illaluktande flytningar. Vi pratar inte mer om det...

Här kommer istället en bild på ett roligt LP-skivomslag:


image10



Hur tänkte dom där??? Man vet inte om man ska skratta eller gråta, eller hur? Men jag tror jag skrattar. GAPskrattar. Jag hittade bilden igår när jag surfade omkring på andra bloggar. Bloggen ifråga är numera min favorit tillsamman med denna blogg.
Gå in på den förstnämnda bloggen och läs killens kommentarer till alla hysteriskt roliga skivomslag. Oslagbart!
Gå in på den andra om ni vill läsa om en superintelligent, kreativ och smått hysterisk ung tjej som tyvärr slösar bort sitt liv och sina talanger genom att sälja sin kropp.

Vi sär så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0