Profilförnyelse

Idag har jag varit så pass kreativ att jag ändrat lite i min profil. Ungefär så här ser det ut nu:



Fibula (kvinna 35)

Hej! Jag är en glad (för det mesta och trots allt) snart 36-årig tjej som försökt skaffa barn med min sambo under ca 5 års tid. Just nu försöker vi med IVF eller provrörsbefruktning. Det är det denna bloggen handlar om! Välkomna in!

 

image21

Det är lika bra att försöka

ha så roligt som möjligt

även om allt är åt helvete!

Mina bloggar
MINprovrorsbefruktning
Mina intressen
IVF
Suprefact
Gonal F
Äggplockning
ET (Embryo Transfer)
Jag gillar
Suprefact (det får mig att må så bra!!)
Lyckade IVF-försök
Att vara gravid (förutom att man mår illa...)
Små barn (innan de börjar tjäfta emot)
Medgörliga barn i alla åldrar
Jag gillar inte
Folk som säger "det är bara att slappna av
då ska du se att du blir med barn"
Att folk tycker synd om mig för att jag inte blir med barn
Folk som låtsas att allt är så djävla underbart hela tiden
Besvärliga svärmödrar






























Dessutom har jag bråkat med min sambo om klinkers. Här kommer en bild på något helt annat:


image22

Kommentarer
Postat av: Fru P

Asså ha ha ha, du är ju helt underbart rolig!
Jag länkar till dig på direkten :)


Jag har btw en god vän, en av mina bästa vänner, som är gravid nu i 22 veckan och vi är så sjukt glada för deras skull för de har kämpat i hundra år känns det som! Fjärde provrörsförsöket gjorde susen. Vad vill jag säga med det då? Du lär nog har hört den kommentaren "jag har en kompis..." flera ggr men det är ju att man som medmänniska vill peppa lite och jag säger bara "en dag!!!!" En dag står du där med liten bebis.

2007-09-30 @ 19:48:10
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0