Helgen...

...har varit bra.

I lördags mådde jag väldigt illa och fick ligga i sängen nästan halva dagen och spy. Igår var alla föräldrar och svärföräldrar här och hjälpte oss med att fixa några saker med huset inför den förestående försäljningen. Då mådde jag ok. Det är som att illamåendet är lite psykiskt betingat. När det händer något brukar jag inte må så illa men när det inte gör det mår jag ofta jätteilla... (fast i fredags hade jag inget alls att göra och då mådde jag knappt illa alls....)

På onsdag ska jag skriva in mig hos barnmorskan.

Dagens bild:

image174

Kommentarer
Postat av: Garbo

Önskar dig en fin valborg utan illamåendet /Kram

2008-04-30 @ 08:46:07
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0