Illamående igen

Nu börjar jag känna mig tjatig, men jag måste ju bara meddela att illamåendet är tillbaka - med besked!

Jag kan bara äta vitt bröd (utan smör - jag som annars älskar bregott!), bananer, coctailtomater, nypon/blåbärssoppa, ibland saltlaktits och lite annat.. Igår blev jag helt plötsligt sugen på en tallrik corn flakes med mjölk och socker och satte glad i hågen i mig en sådan. ...för att en kvart senare spy upp alltihop!

Jag är helt matt och ligger mest hela dagarna men samtidigt kan jag bli otroligt rastlös i benen emellanåt! På förmiddagarna har jag 2 gånger klarat att gå en halvtimmes runda med hunden, men på eftermiddagarna/kvällarna är ryggläge som gäller!

Tack gode Gud att jag är arbetslös (det trodde jag ALDRIG att jag skulle säga!!)


P.S. Vilken TUR att vi inte hittade någon resa till NYC i april - den hade vi ju fått avbeställa!

P.P.S. Jag skulle egentligen till Stockholm på Måndag-Tisdag för ett möte med Trygghetsrådet, men det får jag hoppa över.. Trist, men livet står på vänt för tillfället. Det är bara att köpa läget..

Kommentarer
Postat av: bonnie

Det låter ju bra. Inte att du mår illa men jo att du mår illa :-)

2008-04-12 @ 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0