Konstiga drömmar...

Precis som någon kommenterade här så har jag de senaste nätterna drömt väldigt konstigt. Inatt drömde jag bl a att jag var på jakt efter en som kunde göra en total smink make over på mig och se vilken årstid jag var (eller vad det heter). Dessutom köpte jag ett par supertrendiga, utflippade glasögon! Jag som är totalt ointresserad av smink och mode i vaket tillstånd! Dessutom hade jag glömt att ta min Ducoral inför någon resa till exotiskt land som jag skulle göra och sprang omkring och hade panik för det. Mitt i alltihop rymde hunden och sprang omkring ute på åkern bakom vårt hus (som finns på riktigt) bland hur många traktorer och lastbilar som helst! De hade tagit upp ett stort hål i stendumpen/muren som gränsar mellan "vår" åker och nästa, vilket jag av konstig anledning gillade jättemycket!

image167


Natten innan drömde jag att två av mina urgulliga gamla elever från Rosengård hade stulit min väska med kläder, plånbok och mobil! Drömmen började när jag satt med dessa två och en av deras fäder och pratade om det som hänt. Jag fick tillbaka mitt kreditkort men inget mer och var av konstig anledning nöjd med det.. När de gått insåg jag att jag inte fått allt det andra och började panikartat leta efter dem utan resultat! Även här var en resa också inblandad; jag skulle åka till Köpenhamn med min kompis Per. Mitt i paniken satte jag mig på tåget/färjan (ja, det var liksom både och..) utan vare sig kompis Per eller pengar till bijetten. Fick aldrig veta hur det gick eftersom jag vaknade...

Natten innan det hade jag också en konstig dröm men den har jag tyvärr glömt nu..

Illamåendet var lite lindrigare igår eftermiddag. Jag kunde tom följa med sambon iväg i bilen (!) till ett ställe vid havet där vi brukar rasta hunden. På kvällen blev jag vrålsugen på våfflor och åt ett gäng sådana! (Utan grädde och sylt dock..)

Kommentarer
Postat av: Glenda Glad

Hej!

Skönt att höra att du mår bättre med illamåendet.
Jag läste för ett par veckor sen på din blogg en länk till en film om embryots utveckling och nu kan jag inte hitta den igen. Snälla, kan du lägga upp den igen?
Har fått svar från RMC idag att jag testat positivt, så jag är så sugen att få följa det med filmen :-)

ha det gott
Glenda

2008-04-14 @ 15:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0