Missfall...?

Igår efter att jag bloggat sist så tilltog aldrig illamåendet riktigt igen. Sen har jag varit vaken flera timmar inatt eftersom jag känt mig utsövd (jag har sovit mycket på dagtid de senaste dagarna). Var uppe flera gånger inatt och mådde knappt illa alls trots att jag bara åt en banan. Nu har jag varit uppe i en timme utan att ha ätit något ännu och mår bara liite illa. Brösten värker inte heller längre knappt.

Inatt var jag övertygad om att det var missfall. Men nu vet jag inte längre... Drömde att jag fick missfall den stunden jag somnade om mellan kl 4 och kl 7. Att det kom blod.

FAN FAN FAN.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Tyvärr vet jag vilken pärs det är du går igenom men jag kan lugna dig med att symtomen kommer o går ibland kommer du tvivla på att du ens är gravid ibland behöver du inte ens tänka tanken ens förrän du bara vet att så är det :)
Har man gått igenom så mycket som du så är det naturligt att noja som du gör och mardrömmarna kommer komma tätt och du kommer drömma mera intensivt det hör bara till.
Så länge du inte blöder ska du försöka ta det lugnt och ta till dig att du har ett litet mirakel i din mage för det är ju så det är :)

/Kramar om

2008-04-11 @ 08:26:05
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: lisa

Precis. Symptomen kommer och går.

2008-04-11 @ 10:32:58
Postat av: Fibula

Hoppas att ni har rätt.. Just nu mår jag lite mer illa igen..:)

2008-04-11 @ 10:43:31
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Moooi

Jo sympomen kommer och går, det är helt normalt! Stackars dig som oroar dig så mycket. Hoppas dagarna går snabbt snabbt till VUL och att du efter det kan känna dig lite mer trygg.

2008-04-11 @ 17:32:35
URL: http://livetdel2.blogspot.com/
Postat av: Liv&Längtan

Man behöver inte må illa hela tiden. :) Och ang. stick o hugg, jag hade massa sånt typ de 14 första veckorna. Det är bara ligamenten som töjer sig när livmodern växer. Men det är obehagligt och man blir rädd.. KRAM!

2008-04-11 @ 19:27:56
URL: http://www.bloggen.fi/livolangtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0