Kroppen

Min mage kan numera jämföras med en mycket stor och välknådad matbrödsdeg. Men jag upptäckte just att jag kan ligga PÅ den igen! Fantastiskt..

Dessutom gjorde jag nr 2 idag för första gången sedan i lördags eller söndags (då var jag mkt lös - kroppen brukar själv se till att vara det i samband med förlossningen enl min bm) och det var INTE trevligt...... Jag hade glömt bort de goda råden om att äta katrinplommon och fiberrikt så jag var hårrrrd. Ajajajaj..........

Håller på att fila på slutet av förlossningenberättelsen. Bara så att ni vet att den är på gång! Men det är svårt att hinna med när man dels har Tjorven att ta hand om och dels håller på att renovera.

Idag har Tjorven varit på Byggmax för första gången!




P.S. Vi har världens bästa bilbarnstol som man kan dra efter sig som en liten shoppingvagn/resväska om man inte pallar ta med vagnen!

Kommentarer
Postat av: Knasokalas

Världens bästa bagage!

2008-12-11 @ 21:28:10
URL: http://knasokalas.blogspot.com/
Postat av: Mickis

Grattis till er lilla Rut!



Vilket fiffigt babyskydd, sådant har jag aldrig sett.

2008-12-12 @ 06:07:53
Postat av: Dante

Vilken smart barnstol! Vilket märke är det?

2008-12-12 @ 11:07:16
URL: http://dante.bloggagratis.se/
Postat av: Fibula

Jag vet inte vilket märke det är men det är iaf den stolen man "får" genom Folksam. Det är nog bara att fråga i nån babyaffär så vet de troligen.

2008-12-13 @ 02:14:09
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0