Nu får jag ju ta och skärpa mig!!

  • Först missade jag att kolla så att jag hade tillräckligt med kanyler/sprutor till suprefactstarten så jag fick åka och fixa det på närmaste söndagsöppna apotek en halvtimmes väg hemifrån.
  • Sen hade jag inte fattat att suprefacten inte skulle stå i kylen utan i rumstemperatur.
  • Efter det hade jag istället låtit suprefacten stå framme i solljus, vilket man inte får så jag fick slänga den flaskan.
  • Sen höll jag på att glömma att ta suprefacten helt igår kväll; skulle precis släcka sänglampan när jag kom på det!!
  • Imorse hittade jag apotekspåsen med alla nya Gonal F och Pregnylen som jag hämtade ut igår - som ska ligga i kylen!
  • Nu, på dag 3, kom jag just på att jag ju ska ta Folacin och vitamin B-tabletter under hela sprutperioden.......

Var ska detta sluta......................?!

image137

Bild på klantighet

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lite småklantigt :), men ändå... det är ganska skönt att inte vara helt inkörd på tider och bara fokusera på sprutor och piller - eller?

Skönt du kommit igång iaf. Välj inte bort arkeologin, men välj inte bort barn heller. Det måste finnas ett sätt!

2008-02-19 @ 19:08:01
URL: http://asaomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0