Som tack för uppmuntrande kommentarer kommer här ett nytt inlägg :)

Jag är aptrött och totalt ledbruten efter ett par dagars grävande i mycket otrevlig lervälling, Min musarm, tennisarmbåge och kroniskt inflammerade axel gör sig ilsket påminda men jag vill ändå på cyber-vis förmedla att jag nu inte längre är så kallad sprutare. Dvs jag har sprutat färdigt suprefact och gonal f för denna gång! Ikväll blev det istället en spruta som heter ovi-någonting (varför kan jag aldrig lära mig vad den heter) som ska sätta igång ägglossningen och på torsdag morgon blir det äggplock (hu!).

Jag hörde för övrigt på radio i morse om en ny bok som Gunilla Bergensten skrivit: Familjens projektledare säger upp sig. Det var som om det var mina egna ord..! Den ska införskaffas.

Som tröst till alla andra ofrivilliga familjeprojektledare kommer här en bild på världens vackraste man.

image120

Kommentarer
Postat av: bonnie

E verkligen projektledare här hemma också.Men händer intesåmycket annars förrän är akut.

2008-01-16 @ 07:10:35
Postat av: Fru P

Ja han är så vacker att man får ont i hjärtat... men nu hittar jag inte namnet. Hjälp!!

2008-01-16 @ 07:55:54
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Fibula

Bonnie: Vi säger upp oss!
Fru P: James Franco...mums!

2008-01-16 @ 09:08:13
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0