Dags för ett inlägg?

Jag har inte bloggat på ett tag nu. Har inget att skriva om tycker jag.. Jag har varit trött och seg de senaste dagarna, kanske beror det på det regniga vädret, kanske på den hektiska helgen med tre spelningar med kören? Kanske bådadera? Foglossningen har blivit mycket bättre, förmodligen tack vare övningarna som jag fick av sjukgymnasten och som jag gjort ganska flitigt. Jag spyr nästan aldrig nuförtiden även om jag klöks lite när jag sväljer mina vitaminer och när jag borstar tungan efter tandborstningen. Magen börjar bli en riktig gravidmage och flera har frågat om jag är gravid. Men jag har inte känt några fosterrörelser ännu. Bilden nedan är tagen igår, vecka 18+5, innan jag åt frukost, den brukar bli större under dagens lopp.




Jag är lite nedslagen pga att jag inte hört något om ett jobb som jag var ganska säker på att få... Jag ringde arbetsgivaren i slutet av förra veckan och fick beskedet att eftersom de behövde 12 stycken så skulle jag få jobbet om jag bara var kvalificerad! De skulle höra av sig inom de närmaste dagarna och ännu har jag inte hört något... Jag fattar inte hur de kunde tycka att jag inte var kvalificerad..... Tur att jag har livet i magen att glädja mig åt..

Kommentarer
Postat av: Kaica

Något nytt om jobbet? Håller tummarna!

2008-07-09 @ 11:09:42
URL: http://kaica.wordpress.com
Postat av: Kaica

Oj! Litet väl optimistiskt tänkt. Du skrev ju inlägget alldeles nyss. Vi har ju sol och solsken häruppe, men det kan naturligtvis vara ruskväder hos dig. Hoppas på jobb och sol åt dig bums!

2008-07-09 @ 11:13:54
URL: http://kaica.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tror int känd nå alls förrän efter vecka 20 eller så. Men efter det ökat på.

2008-07-09 @ 18:03:37
Postat av: thibb

Vilken tjusig mage! Tänk hur stor den ska bli ;-) Min ser nog ut som din ungefär, och då är jag i v 23 nu, så nu blev jag lite avis på din! Kram!

2008-07-09 @ 18:19:36
URL: http://ettnyttkapitel.blogspot.com
Postat av: Fibula

Kaica: Jag ringde igen till Proffice och frågade vad som händer och tydligen var det så att jordbruksverket (där jobbet kommer att vara) nu har ändrat sig från att de behöver 12 till endast 3 st i sommar och dessa var redan tillsatta.. Men jag framhärdade och bad tjejen på Proffice att titta på mitt ansökningsbrev och kolla om hon ansåg att jag var kvalificerad och det tyckte hon! Så nu ska jag på intervju på fre i nästa vecka! Förmodligen behöver jordbruksverket fler i sept/okt. Hoppas hoppas!!! (Bra att intervjun är nu så att jag fortfarande kan dölja min mage... Jag tänker inte berätta förrän jag ev fått jobbet att jag är gravid)

2008-07-10 @ 11:18:53
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0