Vecka 15 + 5

Som jag skrev i förrgår så har vi börjat berätta för vänner att vi är gravida. Och precis som jag misstänkte så skulle det sprida sig som en löpeld! I söndags fick min sambo ett telefonsamtal från en bekant (gammal kompis till honom som vi inte alls umgås med) som gratulerade och undrade om vi ville ha baby-prylar! De har fått många barn (vet inte hur många) och nu var det dags att göra sig av med allt tydligen. Så vi åker väl dit nån dag och ser vad de har av intresse..

Undrar just hur många fler som vet utan att vi vet det...?

Kommentarer
Postat av: Songbird

Jag tycker att det känns lite weird att massor med folk vet utan att man själv vet att de vet... Newsen är ju ute på jobbet och även om "okända" inte kommenterar så får jag liksom fler frågor om hur jag mår.

Det låter ju väldigt bra med att få babyprylar, det var ju snällt av era kompisar. Jag ska hälsa på min bror på söndag och då ville de att jag skulle ta en titt på deras bebisgrejer, de håller tydligen på och rensar ut. Deras minsta är 2,5 och största 6 och tydligen så fick det räcka så. Men det känns lite tidigt tycker jag att börja samla på sig grejer, men det kanske bara är fånigt att tänka så...

2008-06-17 @ 18:37:11
Postat av: Kaica

Vad härligt med så fina vänner, även om ni inte brukar träffa dem så ofta. Babysaker är guld värt. Kläder kostar ju nästan lika mycket som vuxenkläder och så kan bebisen ändå bara ha dem i någon månad.

Jodu, det är säkert många som vet vid det här laget och många är glada idag. Jag också!

Kram, Kaica

2008-06-18 @ 11:11:49
URL: http://kaica.wordpress.com
Postat av: Anonym

Härligt med fina vänner... och lite weird att andra vet fast man inte vet att de vet...



Finns en utmaning åt dig på min blogg, vet dock inte om du fått den redan

2008-06-18 @ 22:51:15
Postat av: Fibula

Ja, det känns lite konstigt att Folk vet utan att jag vet det...



Nu blev det svårt - jag är utmanad av någon som vill vara anonym...;) Det är bara att leta igenom alla bloggar jag brukar läsa för att se om det finns någon utmaning där..

2008-06-19 @ 09:44:57
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Liv&Längtan

Sånt här brukar ha en tendens att sprida sig fastän man inte själv berättat! :)Ha en trevlig midsommar med gravida magen!

2008-06-19 @ 12:10:32
URL: http://www.bloggen.fi/livolangtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0