Ruvardag 6

Jag tror inte alls på det här...

Igår natt och morse var jag uppe och kissade mer än två gånger (minns inte exakt hur många..), jag hade även ömmande bröst fram tills igår och på ruvardag 3 kände jag en liiiiten föraning av illamående. Allt utom kisseriet var iofs sannolikt biverkningar av crinonet...

Nu ömmar brösten inte längre (bara pyttelite) och jag har inte haft någon tendens till illamående sedan dag 3. Imorse vaknade jag redan vid ca sju (eftersom jag somnade i soffan innan kl 10 igår kväll - vilket kul sällskap jag måste vara !!) och behövde iofs kissa, men bara lite. Sen låg jag kvar i sängen tills halv 9 och behövde inte kissa fler gånger.

Skit också.

image156


P.S. Kisseriet skulle även kunna vara kroppen som släpper ut all vätska den har samlat på sig under stimuleringen. En del säger att effekten av Pregnylsprutan börjar lämna kroppen vid det här laget...? I så fall har jag inte haft några grav.symptom alls. ...vilket kanske iofs är det rimligaste...?

Kommentarer
Postat av: michaela

Ta det lungt, än så länge behöver du inte ha några som helst symptom, du kan visst vara gravid ändå! Håll ut, det blir bra, håller tummarna!

2008-03-22 @ 13:15:53
Postat av: Moooi

Precis! Bry dig inte om att leta symptom ännu (mouahhaahaha precis som man skulle kunna styra det!) Hur som, illamående skall inte komma förrän lite senare tydligen. Jag mådde lite illa ruvningsvecka 2, men det förklarade snälla doktorn med vätska i buken, inte något annat i buken (fast det var det ju sen i alla fall). Alltså vad jag försöker få fram är att ett försvinnande illamående inte betyder varken bu eller bä. Håller tummmarna!

2008-03-22 @ 18:13:14
Postat av: Frida

Halloj! Förstår att du letar symptom som en galning nu ju men vill påpeka som de ovan här att än är dte ju lite tidigt med symptom. Och med mitt andra barn fick jag aldrig några symptom... alls!

Ta det så lugnt det går! :)
-Håller fortfarande tummarna-

2008-03-22 @ 20:40:26
URL: http://www.fluffig.net
Postat av: Fibula

Åh, vad ni är gulliga.. Tack för hållna tummar =)

Jag tycker nog inte att jag är så hysterisk med att leta symptom i alla fall. Inte som första gången...

...fast jag är ganska övertygad om att det inte blir nåt denna gången...

2008-03-23 @ 09:00:33
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Songbird

Jag är på ruvardag 9 och har inte ett grav sympton på kartan. Jag tror i och för sig inte att man får symptom förrän senare, de flesta har ju inte en aning om att de är gravida förrän de gör grav testet. Än finns det hopp! Tror som du inte heller på att det blir nåt den här gången för oss. Men håller tummarna för både dig och mig!

2008-03-24 @ 11:50:14
Postat av: Åsa

Jag hoppas verkligen det går vägen denna gång! Symptomen kan man analysera ihjäl sig på, men det är ju olika för alla. Jag håller mina tummar! Kram

2008-03-24 @ 16:14:28
URL: http://asaomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0