Inlägg nr 2 för idag

Saker som får mig att börjar gråta hejdlöst nuförtiden:

  • När de på radion ber om donationer för att hjälpa de krisdrabbade i Burma och jag inser att jag inte har råd att donera några pengar.
  • När Team Cans sjunger Carmina Burana på tv.
  • När jag läser om Mooois mammabox.
  • När jag får syn på min hund som ligger och myser med minstingkatten som är lite mobbad av de andra katterna.
  • När någon vinner pengar på tv och blir så där riktigt glad!
  • När en pappa till en, i Kinas jordbävning, försvunnen flicka gråter på nyheterna.
  • När någon som öppet blottar sig drabbas av folk som gottar sig i hennes olycka och inte vågar stå för det. Som Åsa.
  • När folk från hela världen vill hjälpa de drabbade i Burma men Burmas militärregim inte ta emot hjälpen....!

Och mycket mycket mer.......

Är jag gravid eller är jag gravid..?

Kommentarer
Postat av: Stoppsladd

Åh, du är jättegravid vännen! Och vet du vad, det är jag också!! :-D

2008-05-22 @ 20:07:20
Postat av: Moooi

Hahahah :-) - ingen tvekan, du är gravid!

2008-05-22 @ 20:45:51
URL: http://livetdel2.blogspot.com/
Postat av: toveb

Näe...det är säkert något virus... ;-) Helt klart GRAVID! En annan trevlig gråt-orsak är glass från Monti i Gallerian, Sthlm. Sådär på eftermiddagen när solen gassar lite lagom. Och glassen är så god att man bokstavligen börjar gråta. Eh, ja...

2008-05-26 @ 09:44:23
URL: http://toveb.typepad.com
Postat av: Kaica

Jojo, du är gravid! Fast jag kan också bli väääldigt gråtmild när någon visar äkta glädje och tacksamhet. Det var väl det där med Team Cans sång som jag fallerar på då. ;)

2008-05-26 @ 15:37:49
URL: http://kaica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0