Onda aningar.......

Allt känns annorlunda.

Inatt har jag varit vaken 5 gånger. Jag har visserligen vaknat för att kissa men sen har jag legat vaken långa stunder utan att kunna somna om (jag som varit helt dödstrött sedan det positiva beskedet) och utan att börja må illa.

Brösten har plötsligt slutat ömma över natten och jag mår inte illa nu på morgonen (rättare sagt: jag mår lite illa men på ett annorlunda sätt, antagligen för att jag kom sent i säng och för att jag varit vaken några timmar inatt). Jag tog ut hunden innan jag åt frukost utan att må illa.. Det hade varit otänkbart fram tills igår.

Jag känner mig annorlunda. Alla lukter är annorlunda. Allt känns annorlunda..

Just nu känns det som om det skulle kunna vara missfall.....................................................

......................jag uppdaterar under dagen om något nytt.


Uppdatering kl 10.30: Nu har illamåendet kommit tillbaks! Känns som en stor lättnad samtidigt som det är jobbigt att må illa... Brösten ömmar lite igen också och allt känns som förut, inklusive alla jobbiga dofter och smaker ;)

Vilken lättnad!!


Kommentarer
Postat av: Loppan1972

Låter som mig, alla symptomer som illamående, ömma bröst mm försvann någon gång i v 10. Mådde bara illa mellan v5 och 10) så du har nog ingenting att oroa dig för. Din lilla krabat växer nog som h*n ska! :-)

2008-05-08 @ 09:04:14
Postat av: Fibula

Åh, Loppan, hoppas att du har rätt! Jag mår lite mer illa men hur kan brösten sluta ömma sådär tvärt..?

2008-05-08 @ 09:20:42
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: bonnie

Ömheten kommer o går, samma me illamåendet. Var just o simma o tar j-ligt sjukt i brösten då får kallt så beror nog helt på vad gör. Samma om går in i kall affär eller sätter sig i kall bil.

2008-05-08 @ 09:50:15
Postat av: gogetlife

kroppen vänjer sig vid hormonerna så saker som ömma bröst kan försvinna och samma sak med illamåendet.

2008-05-08 @ 10:22:26
URL: http://gogetlife.blogspot.com
Postat av: Fibula

Tack för era peppande ord. Jag mår illa som vanligt igen nu (blä!) och brösten börjar ömma igen :)

2008-05-08 @ 10:31:45
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Mickis

Illamåendet blir väl förhoppningsvis lättare med tiden.
Håller tummarna för att allt skall gå bra!

2008-05-08 @ 20:58:54
Postat av: Mickis

Illamåendet blir väl förhoppningsvis lättare med tiden.
Håller tummarna för att allt skall gå bra!

2008-05-08 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0