Telefonsamtal

Jag fick just ett telefonsamtal från läkaren som undersökte mig när jag var inne på akuten för mina syn- och talrubbningar för ett par veckor sedan. Han hade fått ett meddelande från min barnmorska om att hon ville ha journalerna från dess. Då tog han luren och ringde upp mig bara för att fråga om allt var bra.

SÅ JÄVLA TREVLIGT.

Man blir alldeles tårögd..

Jag har för övrigt fått min första akupunkturbehandling idag. Det gick bra. Jag har inte mått särskilt illa på hela eftermiddagen. Vid denna tiden brukar jag må som sämst.. Nålarna gjorde inte heller särskilt ont.

Kommentarer
Postat av: Moooi

Åhh visst blir man glad av sådanda där händelser, som man absolut inte förväntar sig.

Och inlägget före... vet ju att det är omöjligt att låta bli att oroa sig, men du gör helt rätt som listar + sidan för att kompensera. För oss som sitter utanför är det helt klart +listan som gäller.

2008-05-06 @ 16:58:10
URL: http://livetdel2.blogspot.com/
Postat av: Kaica

Vad härligt med sådan värme från en läkare!

Nu har jag missat något. Syn- och talrubbningar låter ju inte roligt. Måste kolla i dina tidigare inlägg. Hoppas att du trots allt mår bra. Kram, Kaica

2008-05-07 @ 11:10:58
URL: http://kaica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0