Måndag

Nu är det en vecka sen vi kom hem från semestern och livet har gått väldigt sakta sedan dess. Följande har hänt:

  • Vi har varit på 2 husvisningar och ska börja bjuda på ett av husen imorgon. Nu måste vi ordna någonstans att bo - om drygt 2 månader blir vi bostadslösa..!
  • Vi kom en vecka för tidigt till första föräldrarutbildningen.
  • Jag har varit hos barnmorskan och gjort en glukosbelastning som visade på bra värden. Alla andra värden var också bra och Grodan gör sig påmind varje gång jag slutar röra mig/slutar sjunga, t ex just nu =)
  • Jag har skaffat en inloggning på Tradera för att försöka köpa mig en bättre begagnad bärsjal till ett bra pris. Har inte lyckats ännu...
  • Jag har klarat av en anställningsintervju per telefon till det där jobbet jag med all sannolikhet har fått. Nu är det bara papprena som ska skrivas på också...(jag fick dem att skicka papprena per post så att jag kan skriva under innan de hinner se min mage - vilken chock de ska få den 22 när jag börjar jobba!). Jag längtar!!!!
  • Vår värmepump har börjat strula igen efter ett mysko halvtomhalvt strömavbrott igår................. Just nu har vi inget vatten alls. Blä och blä och blä!!!!!!



Magen i vecka 26+6

Kommentarer
Postat av: mirja

Att du inte går in på sjalbarn.se De har ett jättebra begagnatforum.

2008-09-08 @ 12:21:15
Postat av: Fibula

Tack för tipset!!

2008-09-08 @ 12:50:18
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: bonnie

jösses, v. 26 redan, nog går tiden fort!

2008-09-08 @ 16:54:35
Postat av: Fibula

Bonnie: Inte nog med det - jag är i vecka 27 + 3 idag!!

2008-09-08 @ 18:13:40
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Fibula

Mirja: Nu har jag köpt en sjal via sjalbarn.se - billigare än på både blocket och tradera!!

2008-09-09 @ 14:55:47
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0