Uppkopplingen strular

Idag känner jag mig varken gravid eller inte gravid. Har för mycket annat att tänka på. Jag ska börja jobba vilken dag som helst och hoppas bara på att dom snart ringer och talar om NÄR...! Samtidigt ska jag på två sökajobbseminarier i Stockholm i nästa vecka och om 3 veckor. Ska bli trevligt, men det krockar ju lite dumt med mitt nya jobb (som bara är en timanställning, det är därför jag ska på sökajobbseminarium..).

Dessutom räckte inte pengarna till räkningarna denna månaden heller. Så nu har jag länsat hela mitt privata pensionssparkonto. Tack Reinfeldt. Jag sätter mig utanför ditt hus och tigger när jag blir pensionär. Eller kanske redan nästa månad.

Här kommer en rolig bild för att muntra upp stämningen:


image94


Likt va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0