Bra klipp!

På Fertilitetsturistens blogg fann jag igårkväll dessa två klipp från TV4's morgontv. Jag är själv lite förundrad över att jag, som varit i infertilitetskarusellen i flera år, fortfarande hade felaktiga uppfattningar om många saker i samband med infertilitet.

Först ett långt klipp (ca en halvtimme?) om en kvinna som fått tvillingar efter 14 år och 12 IVF-försök! Läkaren Claes Gottlieb berättar om infertilitet och IVF. Sedan ett kortare klipp där Claes Gottlieb svarar på tittarnas frågor.

Klicka här för att komma till Fertilitetsturistens inlägg med länkar till klippen.

Måste ses om man inte redan har sett det!

Kommentarer
Postat av: bonnie

Igår var jag in o såg på klippet, var faktiskt mycket nytt. Läkaren poängtera mycket åldern, suck.

2008-02-21 @ 09:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0