Bara 2 befruktade................:(

Känner mig grundlurad och ledsen. Nu får vi hoppas på att dessa två stackare överlever tills imorgon så att jag kan få tillbaks ett av dom. Men jag har en känsla av att de inte kommer att göra det...

Varför?

Uppdatering: Jag fick vid fyratiden ett telefonsamtal från den omtänksamme labpersonalen Kamil som meddelade att han hade tagit sig en extra titt på våra ägg innan han gick hem för dagen eftersom jag hade blivit så berdövad av beskedet i morse. Båda två har delat sig fint och om allt går som det ska så blir det ET imorgon kl 10.15. Känns lite bättre nu :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman!
Jag brukar läsa din blogg lite sporadiskt men har aldrig kommenterat dina inlägg (sorry) men idag kände jag att jag bara måste svara dig för jag kände igen mig så himla väl.
I tisdags var vi på äggplock och de fick bara ut fyra ägg varav endast ett befruktades. ( Kan tillägga att det här är vårt femte försök och på vårt förra så fick vi inga befruktade).
Så alla trettio milen till vår klinik satt jag med tårarna rinnande för jag var helt säker på att de skulle ringa och säga att vår lilla stackare hade slutat att dela på sig eller att det var ett skruttigt litet tvåcelligt ägg som jag skulle få tillbaka.
Men när vi äntligen fick träffa läkaren så får vi beskedet att vi har ett jättefint fyrcelligt ägg som vi ska få tillbaka, då rann tårarna igen.
Så sedan igår är jag en förhoppningsfull ruvare ( hur länge det nu håller i sig?).
Så vad jag vill säga till dig med detta är att ge inte upp, det behövs ju bara ett ägg för att vi ska få vad vi så innerligt längtar efter.
Jag håller tummarna hårt hårt för dig!
Kram Maria

2008-01-18 @ 12:53:09
Postat av: Fibula

Tack ,Maria. Dina ord värmde verkligen. Håller tummarna för din ruvning!! (Har du ingen blogg så att man kan hålla lite koll...?)

2008-01-18 @ 13:42:54
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: bonnie

NEEJ! Hur är det möjligt? Hoppas du nu får tillabaka ett superöverlevarägg.

2008-01-18 @ 16:29:01
Postat av: Fibula

Tack Bonnie :)

2008-01-18 @ 18:03:28
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Moooi

18 ägg, 12 befruktade, endast 2 som delade sig rätt = 1 Knud i magen.

2 räcker!
Kram och lycka till.

2008-01-18 @ 18:22:03
URL: http://livetdel2.blogspot.com/
Postat av: Tisalen

Försår din besvikelse...men tänk vad glad du blir om dryga 14 dagar när ditt superägg ger dig ett pluss

2008-01-18 @ 20:09:24
URL: http://tisalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0