1 1/2 vecka kvar

...och mindre sammandragningar än på länge. Är det månne lugnet före stormen? Det känns i vilket fall inte alls som att jag väldigt snart ska föda barn. Konstigt...

Idag hämtade jag mina föräldrar vid tågstationen efter deras långsemester i Thailand/Bali (två 70-åringar med ryggsäck i Asien tycker jag är lite tufft faktiskt!). De åkte hem från Bangkok och man måste väl anse att det var positivt att de åkte igår och inte idag!




Den här fina korgsängen är det tänkt att Tjorven ska sova sina tupplurar i. En av katterna är dock som synes av en helt annan åsikt....

Kommentarer
Postat av: Kaica

Oj! Vilke tur du och dina föräldrar hade!!

Det måste väl bara vara skönt att allt känns bra än så länge. Håller tummarna för att det känns så ända tills det är dags för Rut att se dagens ljus.

Kram, Kaica

2008-11-27 @ 12:07:46
URL: http://www.kaica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0