Fortfarande inget eget internet

Det är därför jag är lite tyst i bloggvärlden.. Jag läser era bloggar men eftersom det tar en eeeevig tid att ladda varje sida med det urusla "tjuvade" nätet jag kopplat upp mig på ft så orkar jag oftast inte lämna någon kommentar.

Bara så att ni vet!

Nu ska jag ånga ner rökiga äckliga gamla tapeter!!

Vecka 37+4 idag!! =D

Till sist några skratt:

Om  spermier från pappan inte träffar mammans ägg blir det bara en vanlig omelett av det.    
/Mikael 6 år

För att få barn måste fröna tävla. Om de spurtar riktigt mycket är det risk att man får trillingar.  
 
/Johan 7 år  

För att det ska bli barn måste pappan spruta massvis av baciller in mammans ägg. Ägget är stort som ett gåsägg. Sedan slåss tjejbacillerna med killbacillerna. Och om tjejerna vinner så blir det en flickbaby.  
 
/Julie 6 år

Om man inte kan få barn kan läkaren göra ett i provrör. Men de flesta barn är gjorda med vanliga rör.  
 
/Fred 7 år

När babyn är inne i magen på sin mamma kallas den foster.  Mamman kallas fostermor. Det första som bildas på fostret är öronen.  
 
/Ida 6 år

Kommentarer
Postat av: lillawi

Underbara barnkommentarer!



Tänk vad tiden går, vecka 38! Yihaa, snart är det ju dags för bövelen!



lw

2008-11-18 @ 11:01:45
Postat av: Moooi

:-) härligt!



Nu har Knud fått en egen blogg, länk finns på den gamla bloggen. Kunde inte hålla mig. Och du, du får INTE sluta blogga när Rut kommer, det vore ju skittråkigt.

2008-11-18 @ 21:18:50
URL: http://livetdel2.blogspot.com/
Postat av: Dante

vecka 38 -oj oj, nu kan hon ju komma när som lilla Rut. Spännande! Och jag håller med Moooi att du absolut inte får sluta blogga sen, jag vill läsa exakt allt om hur det går för er ju! :-)

2008-11-18 @ 21:28:25
URL: http://dante.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0