Tack!

För alla fina och bra komentarer på mitt förlossningsbrev och om min brors okänsliga idiotiska ex-sambo! Jag ska fila på brevet lite till tror jag..

Nu har vi flyttat till radhuset och vi har ännu inget eget internet. Just nu står jag i ett hörn av huset där jag ibland har minimal kontakt med någons oskyddade trådlösa nätverk ;-)  Det kommer alltså sannolikt att vara lite tyst från mig i cybervärlden tills Glocalnet får tummarna loss och installerar vårt internet. (Jag vill inte ge mig iväg och ta mig upp på stan på ett par dagar ännu eftersom vovven är lite orolig i nya huset...)

Vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Dante

Jag hoppas du försöker ta det lugnt nu och inte härjar rundor förmycket trots att du (troligen) har massor att göra. Vila ofta och spela lite musik för Rut. :-)

2008-11-11 @ 19:23:52
URL: http://dante.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0