Uppdatering

Haha! Roliga kommentarer de där två sista efter föregående inlägg. Nej, Tjorven har inte blivit vräkt, hon verkar trivas bra i sin lilla etta och hyresvärden är också nöjd - ett litet tag till i alla fall :-)

Här är en bild på en sjunkande mage i vecka 37 + 6 eller nåt i den stilen. Ett par hängbröst får man på köpet.





P.s. När vi så äntligen åkte för att hämta ut den där bilbarnstolen i butiken igår (efter att jag påmint sambon naturligtvis) så visade det sig att lappen från Folksam bara var giltig i en månad............vilket var i torsdags.......

Som tur var hade vi att göra med en snäll och förstående expedit så hon skrev att vi hade varit där och hämtat stolen i torsdags och vi fick ut vår tämligen nödvändiga bilbarnstol.

EN sak skulle han ansvara för..........................................................

(Jag känner mig lite ilsk idag. Verkar jag ilsk?)

Kommentarer
Postat av: Uniflora

Du har rätt att vara ilsk. Män är väldans o-roliga ibland. En sak är inte för mycket att begära när du fått gå igenom 9 månader (snart) av magväxande och innan dess en massa sprutor och annat. Men ta ut ilskan som ett straff på nåt vis... fotmassage eller liknande. :) Kram

2008-11-24 @ 17:39:01
URL: http://uniflora.wordpress.com
Postat av: Dante

Dags att använda strykjärnet på svärmor kanske?



2008-11-25 @ 16:26:45
URL: http://dante.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Uniflora; haha! ja, kanske det... (fast eftersom jag har en släng fotfobi så får det nog bli något annat än just det...)



Dante:ja, nästa gång är nog risken att jag drämmer till tanten med strykjärnet!! Min stubin har inte blivit längre direkt av den hära graviditeten!

2008-11-25 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0