Pust!

Efter sjunde dagens lugn bjöd åttonde (och nionde? jag tappar räkningen..) dagen på ytterligare vrålskrik och sura miner.. Igår sov hon så i princip hela dagen (och natten) och denna dagen verkar arta sig på samma sätt. Skönt...




Igår klipptes så navelsträngen äntligen på riktigt! Mamma var borta på körövning 3,5 timmar på kvällen och pappa och Tjorven fick klara sig själva!

Det gick bra! Jag var inte ens en sån där hispig spädbarnsmamma som var orolig hela tidern och tittade på mobiltelefonen i tid och otid efter meddelande från fadern som jag trodde att jag skulle vara. Jag glömde nog t o m bort Tjorven för några ögonblick. Det var nog nyttigt för mig. Och för henne. Och för fadern.

Idag är det FANTASTISKT väder!!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Tisalen

de är fantastiska när de sover ;)

2009-02-13 @ 18:36:18
URL: http://tisalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh vad hon ser avslappnad ut...! ser gott ut och ligga och sova så....

dom är så söta och bara sitta och titta på när de sover.

2009-02-13 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0