Hahaha!!

Det ringde just på dörren och en ny hink tvättmedel levererades. Tjorven hade precis vaknat och satt fast vid mitt högra bröst när jag öppnade dörren. Killlen (en ganska ung sådan) hade en lapp i handen och jag sa: Oj då. Ska jag skriva på den? I så fall måste jag bara ta loss barnet först." När jag kom tillbaks, utan barn vid bröstet möttes jag av en chockad min, stirrandes på mitt numer av amningströjan dolda högra bröst!

Tänk att offentlig (det måste man väl ändå kalla det under omständigheterna) amning väcker såna känslor! Själv ser jag inte mina bröst som bröst nuförtiden. De är mjölkbehållare. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Knasokalas

Jo, relationen till sin egen kropp har då sannerligen förändrats! :-)

2009-01-29 @ 21:02:48
URL: http://knasokalas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0