Min bror, flaskexperten

Ikväll ska min bror, aka nappflaskexperten, passa vår Tjorv medans vi går på bio. Han har mer eller mindre lovat att hon kan äta från flaskan när vi hämtar henne igen.

Tydligen har han gjort det förr. Lyckats lära en bebis efter ca 10 minuter trots att föräldrarna försökt i flera veckor.

Låter bra tycker jag.


Uppföljning:

Tjorven åt 60 av de 150 medhavda milliliterna bröstmjölk. Hon hade tydligen inte sugit ordentligt på nappen utan bara "duttat" i sig mjölken under en halvtimmes tid eller så.

Ett ok resultat tycker jag trots allt.

Det är mer än vad sambon har lyckats med på torsdagkvällarna.

Hittills.

Kommentarer
Postat av: Knasokalas

Spännande! Om han lyckas kan du väl skicka upp honom hit på konsultuppdrag. Framåt sensommaren eller så tror jag jag skulle betala ganska bra för detta.



Ha en trevlig kväll!

2009-03-06 @ 16:12:13
URL: http://knasokalas.blogspot.com/
Postat av: Gullgossens Mamma

Lycka till - och skönt med en bio-kväll!!!

2009-03-06 @ 18:19:10
URL: http://Gullgossensmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0