Vaccinering

Igår fick Tjorven sitt 3 månadersvaccin. Hon skrek i högan sky när hon fick de två sprutorna och en stund efteråt men sen verkar hon inte ha påverkats nämnvärt av det. Hon var kanske en aning tröttare och tjurigare än vanligt på kvällen (jag gav en alvedon-supp för småttingar en timme före sprutorna och en på kvällen vid 18). Idag har hon 0,5 grader mer än hon brukar så det kan man väl inte kalla feber.. Humöret verkar än så länge lika gott som vanligt (fast nu börjar hon gäspa så kanske hon är lite tröttare ändå..).

Idag ska vi, om inget oförutsätt händer, gå på babycafé för första gången! Genom en kompis har jag fått reda på att vi bor grannar med en tjej som är två dagar yngre än Tjorven. Vi ska dit tillsammans alla 3 (6) idag. Kul!

Kommentarer
Postat av: Dante

tack för tipset! Jag ska botanisera på sidan och se om jag hittar något :)

2009-03-15 @ 10:09:36
URL: http://dante.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0