Julafton

Fasiken vad dålig jag är på att blogga nuförtiden. Vi (mest jag..sambon sitter mest och spelar dataspel som vanligt) håller på att renovera de sista smådetaljerna inför försäljningen av huset i vår. Sen har jag haft ganska mycket jobb på sistone. Ungefär halvtid.

Här kommer i alla fall en kopia på det julkort jag skickat till folk jag känner. I brist på barn har jag satt tomteluva på mitt husdjur:


image110


Suprefactinjicerandet går bra. Tänker inte så mycket på det.. Jag skaffade emblasalva för att bedöva sticket med men jag känner ingen skillnad så jag har slutat använda den. Precis som förra gången får suprefacten mig att känna mig lugn och stabli psykiskt. Orkar inte ens bli arg på sambon när han klantar sig ;)

Ikväll ska vi hem till mina föräldrar och fira jul tillsammans med dem och min bror och hans tre barn. Jag kommer att bli avundsjuk på att de får fler julklappar än jag! Haha! Juldagen blir det firande med svärföräldrarna med sambons syster och hennes man och tre barn. Då brukar vi få var sin trisslott. Det är enda gången på året jag öppnar en lott. Ganska trevligt. En gång vann jag en ny lott.

Ni förstår nu varför jag inte bloggar så ofta nuförtiden.. Jag har inget att säga.

God Jul och Gott Nytt År.

Kommentarer
Postat av: Garbo

God fortsättning kära du =)

2007-12-25 @ 14:11:45
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0