Återkommen...

Hej hej

Jag är tillbaka från Stockhom efter tre dagars sökajobb-seminarie med Trygghetsrådet TRS i lyxig slottsmiljö med godare mat än jag ätit på mycket länge :) Jag fick en del nya uppslag till vilka jobb jag kan söka, men framför allt fick självförtroendet sig en liten push! Nu ska jag ringa och göra en "informationsintervju" hos ett företag som jag skulle kunna tänka mig att arbeta hos. Det braiga trixet lärde vi oss på seminariet ;) 

Från och med måndag har jag tre veckors heltid att "se fram emot" i min egen bransch, men tre veckor är ju inget att hänga i julgranen.. Jag måste lämna arkeologin bakom mig och söka nya utmaningar i livet!!

Här en bild på ytterligare en fattig arkeolog:


image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0