Bloggpaus

Hej

Besöket i storstaden var givande och avslappnande. Jag hann till och med gå vilse lite i Bromma ;)

Idag har jag fortsatt sprätta upp mesolitisk flinta medelst grävmaskin och skyffel och är just nu ungefär lika trött som en kamel..som är trött...


image106


Eftersom mitt liv är ganska tråkigt och innehållslöst just nu och jag måste anstränga mig att hitta på saker att skriva i bloggen så tänker jag inte skriva lika frekvent framöver som jag gjort tidigare. Jag har inget behov att skriva av mig för tillfället.. Kalla det bloggpaus, kalla det vad du vill men hädanefter bloggar jag bara om jag har någonting att säga.

Men jag kommer att kolla in på mina favoritbloggar nästan lika ofta som förut!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Garbo

Och jag som helt missat att du e arkeolog! ville jag bli som liten ju ;)

/Kram!

2007-11-28 @ 09:23:52
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0