Bara två ägg i frysen

Hej

Idag mår jag inte heller illa. Än så länge i alla fall.

I vilket fall som helst så har jag på känn att jag inte är gravid.

Men det känns faktiskt inte som någon katastrof. Anledningen är följande: Skulle jag bli gravid på detta försök har jag bara två ägg i frysen att göra syskonförsök med. Det ena av toppkvalitet och det andra av något sämre kvalitet. Chansen för att äggen överlever frysning och upptining är enligt RMC 70 % vilket med äggkvaliteten sammantaget innebär att jag kanske har EN chans till syskonförsök. Det känns för lite. Jag vill ha fler chanser.

Minst så här många ägg vill jag ha:



image91



Psst! *viskar* Nästan gång ska jag spruta in mer Gonal F än de ordinerar så att jag får fler äggblåsor! Säg inte det till någon! Jag skiter i om jag blir överstimulerad!!


image92

Kommentarer
Postat av: Garbo

Ojoj var försiktig,jag hade en kompis som blev överstimulerad och hon blev så dålig så hon blev inlagd och efter detta så vågade varken hon eller makens hennes göra fler försök.

2007-10-28 @ 09:11:15
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0