"Han dödar mig" som man skulle ha sagt på Rosengård

Ursäkta men nu måste jag bara spy lite här....

Jag tror att alla läsare håller med mig om att när man håller på med behandling inför en provrörsbefruktning så borde detta vara prio ett i ens liv just då... För BÅDA inblandade parter (om man nu är två..)........

Det tycker tydligen inte min sambo... Ikväll sa han helt apropå ingenting att "ja, förresten i nästa vecka sticker jag till Finland med jobbet".

I NÄSTA VECKA SKA JAG PLOCKAS PÅ ÄGG OCH DÅ HADE DET VARIT ALLDELES YPPERLIGT UTMÄRKT OM DU OCH DIN KUK KUNDE FÖLJA MED TILL MALMÖ FÖR ATT BIDRA MED DE SPERMIER SOM SKA BEFRUKTA NÅGRA AV ÄGGEN OCH SOM SÅ SMÅNINGOM , OM ALLT VILL SIG VÄL, KOMMER ATT VÄXA TILL SIG I MIN MAGE OCH TILL SLUT, FÖRHOPPNINGSVIS, BLI TILL ETT ALLDELES EGET LITET BARN. VÅRT BARN.


Men känns det viktigare för dig att åka till Finland så, för alla del, gör du det!

Mycket kan han skylla på sin allmänna förvirring och att han var bortskämd som barn men detta tar ju bara priset!!!! Jag tror att jag ska göra slut...............................Förbannat också att jag behöver hans spermier!!


Kommentarer
Postat av: Fibula

Det KAN vara så att min starka reaktion beror på hormonett Gonal F som jag för tillfället frivilligt injicerar i min kropp.........

2007-10-08 @ 23:38:24
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Garbo

Hittade hit via fru P och vi har ju lite gemensamt du o jag,har försökt bli gravid nu i 6 år m 3 MF i bagaget och nu ser det ut som jag har drabbats utav klimakteriet!!
ve o fasa! Vad och hur mycket ska man behöva ta egentligen i livet,sorgen är stor och blir inte mindre i takt med åldern...

Ta hand om dig och lycka till med din förvirrade karl! ;)

2007-10-09 @ 08:24:29
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Garbo

Hej Fibula,jo jag har fått nån hormonstorm? där jag inte ÄL eller fått min mens,alla symtom är tecken på klamkteriebesvär svettas fryser mår illa molvärker i tjejmagen och mår lite illa till o från,har testat med - som resultat så nån grav e det inte!
Fick mitt senaste MF sept-06...
Funderar på att gå till läkare o kolla upp mig igen..
Jag har en mejladress du kan skriva på om du vill?
[email protected]

/Kram

2007-10-09 @ 09:18:53
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0