Hormonerna tar kål på mig

Har inte orkat blogga idag. Jag antar att det är den cocktail av olika hormoner som jag har petat i mig den senaste tiden som sätter sina spår. Är bara     hur                  trött                      som                        helst........................ Och mår illa.

Imorgon bitti ska de medelst hjälp av en kanyl plocka ut alla ägg de kan hitta i mina äggledare. Sedan ska dessa befruktas och vi avvaktar tills lördag eller söndag då de stoppas tillbaka in i min livmoder. Hoppas jag blir piggare innan dess. Känner mig nästan drogad nu - vilket kanske kan vara till fördel imorgon ;)

Det var länge sedan jag satte in en riktigt rolig bild. Det ska jag göra nu! Flera stycken!


image67



image68

















image69



























image70



Vi sär så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0