Måndagsångesten kom denna vecka på en Tisdag

Jag fick inte jobbet som jag sökte och var på anställningsintervju till.

Hon sa att de alla hade blivit "mycket imponerade av mig" men att en annan sökande fick jobbet. Om de nu var så himla "imponerade" av mig - varför fick jag då inte det djälva jobbet?!?! Det kom jag aldrig för mig att fråga, vilket var dumt. Nu har jag ytterligare en anledning till att ta livet av mig (vilket jag NATURLIGTVIS inte kommer att göra men det känns bra att säga det när man är ledsen).

Även: Vi funderar på att sälja huset och flytta till näst särmaste stad. Iofs en liten skitstad men ändå bättre än det här stället........

En liten del av mig vill sälja huset och INTE köpa en lägenhet i stan utan istället resa ut i världen som en luffare och jobba ihop pengar till resan till nästa anhalt. Tills jag tröttnar på det. Faaaaan vad underbart skönt det skulle vara......blir det inget barn den här gången heller så kanske jag gör det.


image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0