Och nu lite mer åt det grå hållet...

Har hämtat mig lite efter morgonens svärta. Tog mig i kragen vid ett-tiden, duschade och åkte in till apoteket för att hämta mer Suprefact och Gonal F (för säkerhets skull) som jag beställde på apotekets kundtjänst förra måndagen. Nä, sa tanten vid disken, du har inte beställt någon medicin..... Ursäkta, vad? Jag tror nog att jag vet om jag beställt medicin eller inte..... Nä, hon kunde minsann se i sin dator att jag bara beställt medicinerna i fråga en gång och det var för några veckor sedan och de var redan uthämtade..... Bara SÅ dåligt! Tänk om jag nu verkligen hade haft slut på Suprefact idag eller imorgon. Hur hade apoteket då tänkt sig att jag skulle fortsätta min behandling? Jag upprepar - bara SÅ dåligt.

Nu ska jag försöka muntra upp mig själv ytterligare genom att titta på en bild som jag brukar skratta åt. Titta ni också! (Hoppas att ingen tar illa upp.......)


image28

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Faaan, vad dåligt av apoteket! Det hade ju faktiskt kunnat bli ren katastrof av deras blamage. Tur så blev det inte så nu!
Tack för bilden, den behövdes idag. Lite "dålig" humor är aldrig fel.

2007-10-01 @ 18:39:55
URL: http://tingelingstankar.blogspot.com
Postat av: Fru P

Ha ha ha - åt bilden asså... inte åt ditt Apoteksoflyt.

2007-10-01 @ 20:18:07
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Apoteken har aldrig medicinen man vill ha, dom jeeflarna.

2007-10-01 @ 21:11:27
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0