Tillbaka på åkern......

Nu är jag tillbaks från mitt besök i Malmö. Det var oerhört skönt att åter få leva storstadsliv en liten liten stund.....fattar inte vad jag gör på denna djävla åkern egentligen...........

Jag var på VUL (vaginalt ultraljud) på RMC i Malmö i fredags. Jag fick besked om att jag har nio st äggblåsor som var stora och fina. Datum för äggplockning bestämdes till torsdagen den 18 oktober kl. 9.30. HU!! ET (återinföring av befruktat ägg) på lördag eller söndag =O (Jag slapp alltså VULet som jag skulle ha gjort idag...)

Jag blev akut nervös precis innan jag satte mig i bilen till Malmö i fredags morse och hade sedan hjärtklappning hela vägen ner! Nervositeten gjorde även att mitt struphuvud pressades långt upp mot svalget och detta ledde till att min röst lät väldigt konstig...!?!

Jag blev lite lugnad av den jättetrevliga personalen på RMC men efter besöket var jag tvungen att gå ett helt varv runt dammen i Pildammsparken innan jag kunde samla mig tillräckligt för att ringa min sambo och berätta hur det hade gått... Undrar just vad folk i parken trodde när jag gick som om jag hade eld i baken med stirrande blick och häftig andning. Jag pratade säkert högt med mig själv också....Hahaha!

Sen stannade jag kvar och ungicks med mina helt suveräna kompisar i Malmö hela helgen! De fattade direkt att rätta medicinen för mig var att garva åt min nervositet och mina löjliga hormonsprutor! Det fick mig att slappna av och nu känner jag mig nästan helt "normal" igen......


Här är en bild som min kompis Per tog på mig i helgen. Jag har svart lockigt hår och svarta ögon, stor trut samt fina smycken =D


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0