Akupressur!

Inatt, en av gångerna då jag vaknade av att jag behövde kissa mådde jag illa som vanligt. Då kom jag plötsligt att tänka på de akupressurarmband mot åksjuka som jag köpte på apoteket i Sundsvall för 1 1/2 år sedan inför tågresan hem! På vägen upp hade jag blivit rysligt åksjuk.. Jag orkade inte leta fram armbanden mitt i natten, men började massera mig på akupressur-punkterna som sitter tre fingerbredder nedanför varje handflata på underarmarna. Jag tror att det hjälpte! =)

Fick för övrigt en chock när jag gått upp (för sista gången) och hade gjort nr 2. Det var helt rött på pappret när jag torkade mig!!! Den sekunden det tog mig att inse att det berodde på den hela röda paprika jag satte i mig igår var inte kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0