Illamående

Ja, nu mår jag riktigt illa. Det känns skönt efter att ha tvivlat så de senaste 1 1/2 dygnen på om jag verkligen var gravid fortfarande.

I morse när jag vaknade kände jag mig oerhört tom. Tom, ledsen och ingen lust till något alls. Jag tror att det berodde på en kombination av att mina graviditetssymptom hade försvunnit och att jag helt plötsligt inte har något att göra igen efter en helg proppfylld av aktiviteter och adrenalin! Hade jag haft ett jobb att gå till så hade jag kunnat kanalisera min energi på det. Och FÅ energi av det. Men nu har jag inte det...

Jag hade bestämt att jag skulle ta det lugnt idag och inte göra något annat än att vila och det är precis vad jag har gjort! Känner mig fortfarande lite tom inombords efter helgen men nu mår jag i alla fall illa! Så här illa har jag faktiskt inte mått tidigare, utan då var jag mest yr. Nu mår jag så illa att det är svårt att titta på datorskärmen när jag skriver. Jag svalde just lite hackad ingefära och väntar nu på att det ska börja verka.

Imorgon ska jag ta tag i arbetssökandet igen! Hoppas att livslusten och självförtroendet infinner sig igen tills dess för det krävs när man ska skriva ansökningar!

Kommentarer
Postat av: Songbird

Oj måste vara jobbigt att må illa... Men jag måste ändå säga att jag avundas dig, jag har ju inga symptom alls... Visst är det svårt att inte undra och oroa sig hela tiden för om man fortfarande är gravid och hur det ska gå? Ibland tänker jag att det är klart att det kommer att gå bra, men vissa stunder känns det självklart att det kommer att gå och skogen på ett eller annat sätt...

2008-04-07 @ 15:04:32
Postat av: Liv&Längtan

Men söta du! Vad är det jag läser, du är ju GRAVID!! Underbart!! Stort grattis från mig till dig!!!!!!

2008-04-07 @ 19:17:29
URL: http://www.bloggen.fi/livolangtan
Postat av: Moooi

Grattis till illamåendet! Jag tycker det låter fantastiskt positivt!

Kram :-)

2008-04-07 @ 21:34:54
URL: http://livetdel2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0