Senaste nytt

Fortfarande trött efter en fantastisk gospelhelg i Chicago...(eller nej, Stockholm var det ju!!) ..så kommer här ett kort inlägg med senaste nytt.

Senaste nytt 1) När jag provade mammabehåar i helgen så sipprade det ut lite gul råmjölk ur mitt högra bröst!

Senaste nytt 2) Jag har köpt Ruts första klänning! Tuff va?



Senaste nytt 3) Jag var hos bm idag och mätte för första gången magen. Den låg inom normalspannet men i de lägre regionerna.. Hade gått upp 1 kg sedan sist. Blodtrycket fick de ta två gånger eftersom jag var superstressad när jag först kom in (pga en massa olika saker som händer samtidigt i mitt liv just nu - det får jag ta en annan gång..). Efter första blodtrycket, som var skyhögt, tvingade de ner mig i en vilostol med benen upp på en pall och sa åt mig att jag MÅSTE sluta stressa :s

För övrigt lider jag just nu så otroligt mycket med Sanna Kallur...........  (jaha... där började jag gråta igen..)

Kommentarer
Postat av: Kaica

Oups! Nu börjar det närma sig.

Vilken fräsig klänning! Dessutom varken rosa eller ljusblå. Rut kommer att bli så tjusig i den!



Å så sluta stressa! Förstår om du inte vill lägga upp din livs story här och nu, men jag hoppas att du tar till dig av vårdpersonalens förmaningar. Gör en ansiktsspa ikväll om det inte är försent och avsluta med en god smoothie. Mums!

2008-08-18 @ 21:33:28
URL: http://www.kaica.wordpress.com
Postat av: Songbird

Ruts klänning är supertuff! Jättefin verkligen. Jag ska till BM på torsdag och kolla magmåttet, vi får se hur det ser ut. Och du, stressa inte ta det lugnt (lätt för mig att säga jag stressade så mycket idag att jag hade sammandragningar mest hela tiden...)



Kram

2008-08-18 @ 21:36:10
Postat av: Fibula

Kaica: Ansiktsspa? Oj...jag är ju en sån som tvättar ansiktet med tvål och vatten och smörjer med Helosan om det skulle bli torrt! Hihi! Lite överdrivet kanske men ansiktsspa är inget för mig.. Jag slappnar av på andra sätt. Men tack för omtanken!



Songbird: Kul att höra från dig - det var länge sen! Jag kikar in på din blogg ofta men där är aldrig något nytt...:( Lycka till hos bm på torsdag!

2008-08-18 @ 23:21:09
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0