Förvärkar!

Nu kommer förvärkarna med mellan 11 och 14 minuters mellanrum. Åtminstone de 5 senaste. Det borde vara dags för nästa när som helst.. Det känns fortfarande som om det är Tjorven som sätter igång värkarna. Hon härjar runt som en galning varje gång en liten liten stund innan värken sätter igång.

Jag tror att jag ska packa BB-väskan. Kan ändå inte sova.

19 minuter sedan senaste värken nu....... Undrar om det beror på att jag varit uppe och gått denna gången...? Ska lägga mig ner en stund till för att se vad som händer.

....den kom direkt! 20 minuter efter den förra. Men den varade inte så länge.

Kommentarer
Postat av: gullgossensmamma

spännande! Ni är kanske redan på förlossningen! Nu kommer hon:-) lycka till!

2008-12-05 @ 07:23:04
Postat av: Tingeling

Antar att damen är på väg ut för tillfället? Så spännande!!

Väntar på uppdatering!

2008-12-05 @ 08:21:49
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0