Have a break, have a Kit-Kat

Tillbaks från en mycket trevlig helg i Göteborg. Vi firade svärfars 65-årsdag (i efterskott) genom att iklä honom en T-shirt där det stod "Klappa mig på huvudet, jag fyller 65 år" på ryggen (men det visste inte han!) och gå på lazerdome och bowling. Eftersom han har självdistans och humor uppskattade han alla tilltag! Svårmor, däremot, låtsades missa lazerdomen och klagade sedan på den höga musiken i bowlinghallen... Vi andra ignorerade dock glädjedödaren och hade KUL!

Jag blev som vanligt sambons systers 4-årings favorit och fick leka prinsessa och "åka båt" hela helgen inne på hennes rum. Det var mycket viktigt att jag inte ägnade den lilla 1-åringen någon som helst uppmärksamhet!

Mysigt... :)

image131




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0