Lugn och ro...

Tonåringen har åkt hem och jag är just hemkommen från anställningsintervjun till det där jobbet som skulle vara så kul om jag fick! Intervjun gick nog så bra som den kunde gå tror jag. Jag var inte överdrivet nervös (faktiskt!) och tror inte att jag sa något jättekonstigt.. Nu återstår bara att se om mina erfarenheter och min personlighet motsvarar det som arbetsgivaren är ute efter. Får besked om ett par-tre veckor om jag går vidare till intervjuomgång 2.

Har liiite mensvärk och undrar om inte suprefactblödningen ska komma snart... Dag 11 idag.

Här en bild på en rolig katt:


image140

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Håller tummarna för att du gav ett bra intryck på intervjun! :)

2008-02-27 @ 10:00:55
URL: http://tingeling1.wordpress.com
Postat av: Fibula

Tack, Ting, Vad du är gullig :)

2008-02-27 @ 10:24:43
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0