Migrän idag

Aj aj.....

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Stackaren.. :(
Har du anlag för migrän? Kan tänka mig att det är svinjobbigt. Sköt om dig.

2008-02-07 @ 13:12:30
URL: http://tingeling1.wordpress.com
Postat av: Fibula

Det är en ganska mild variant av migrän, utan synrubbningar och utan uppkastningar, som jag får med ganska jämna mellanrum. Väldigt obehagligt :(

När jag var riktigt liten hade jag barnmigrän. Då drog jag mig undan och efter ett tag kom jag och sa till mamma att nu hade jag "käkit" så nu mådde jag bättre. Lite gulligt, eller hur?

2008-02-07 @ 23:29:57
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/
Postat av: Maria

Det här är egentligen en kommentar till ditt förra inlägg.
Återigen känner jag igen mig så väl i vad du skriver, du är så bra på att sätta ord på känslorna och så verkar du ha en skön humor :).
Jag vill bara peppa dig att våga kasta dig in i ivf-dimman igen.
Precis som du så fick jag inga ägg befruktade på min förra ivf men nu på det senaste och femte försöket blev det äntligen ett plus och jag fyller 38 om några veckor. Så ge inte upp nästa gång är det din tur!
Många styrkekramar Maria

2008-02-08 @ 16:59:33
Postat av: Fibula

Tack Maria! Det var ungefär, precis vad jag behövde höra nu. Så trevligt med en ny bekantskap också! Har du ingen blogg så att man kan följa hur det går för dig? Annars får du uppdatera här!

2008-02-08 @ 18:12:06
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0