Pilates

Inspirerad av ett inlägg av Åsa, där hon skriver att nu jävlar hon ska komma i form!, så letade jag fram en instruktions-dvd för pilates som jag kopierade för någon gång mellan ett halvår och ett år sedan och satte igång att svettas!! Jag är glad att ingen annan än hunden var hemma och kunde se mig, för jag är ungefär lika vig som ett kylskåp och balansen är det inte heller så bra ställt med. Men det kändes skönt! Nu ska den där sladdriga magen bort!

Kanske dags att sluta äta våfflor med grädde och sylt till lunch om dagarna också då..?


image135

Kommentarer
Postat av: Åsa

WOHOO! Bra gjort!! Vi får kämpa tillsammans.

Min åsikt om matval är att om jag tränar så får jag också äta det jag vill i matväg (och våfflor med grädde är helt klart mat), men godis ska jag försöka hålla till helgen. Sen gör träningen av nån konstig anledning att jag inte är sugen på godsaker. Frukt är min melodi. Detta trots att jag nu bara tränat två gånger. Men imorn kör jag igen!!

2008-02-14 @ 11:49:27
URL: http://asaomivf.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hur går det med helgen? Hittar du tillbaka till styrka och kämpaglöd? Jag hoppas det! Kram

2008-02-17 @ 10:42:45
URL: http://asaomivf.blogspot.com
Postat av: Fibula

Jo, tack. Det går bra. Jag har haft fullt upp med besök och barnpassning! Är helt slut nu!

2008-02-17 @ 19:33:25
URL: http://minprovrorsbefruktning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0